apple-icon-114x114
جاب-آفر-آلمان-بدون-مدرک-زبان

جذب نیرو‌‌‌های جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان 2024

آلمان، به عنوان یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان، فرصت‌های شغلی جذابی را برای مهاجران ارائه می‌دهد. دریافت جاب آفر آلمان، مسیری مطمئن برای ورود به این کشور و آغاز یک زندگی جدید است. در این مقاله، به بررسی امکان جذب نیروهای جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان می‌پردازیم.

در دهه‌های اخیر، با پیشرفت روزافزون فناوری و توسعه روابط بین‌المللی، جهان به سوی یک بازار کار جهانی همگرا شده است. این امر به یک ارتقاء عظیم در جابجایی نیروی کار از یک کشور به دیگری منجر شده است، به ویژه زمانی که مهارت‌های فنی خاصی در جهت توسعه اقتصادی یک کشور مورد نیاز باشد. در این راستا، آلمان به‌عنوان یکی از کشورهای پیشرو در جذب نیروی کار خارجی برای پرکردن شغل‌های فنی و تخصصی، به ویژه در صنایع پیشرفته، تجهیزات پزشکی، و فناوری اطلاعات، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

در این میان، وجود افرادی که به دلیل عدم داشتن مدرک زبان، ممکن است از فرصت‌های شغلی مهمی محروم شوند، چالشی جدی برای سیاست‌گذاران و کسب و کارهاست. از این رو، شرکت مهاجرتی هما با استفاده از رویکردهای نوآورانه و استفاده از امکانات موجود، به منظور جذب نیروهای جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان، برنامه‌ها و راهکارهای مناسبی را به کار می‌گیرد.

در این گزارش، به بررسی چگونگی جذب نیروهای جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان و راهکارهایی که شرکت مهاجرتی هما ارائه می‌دهد، پرداخته خواهد شد. این راهکارها از جمله ارائه دوره‌های آموزشی زبانی، همکاری با موسسات محلی برای ارتقاء مهارت‌های زبانی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای افراد بدون مدرک زبان خواهد بود.

تسلط نسبی به زبان انگلیسی و آلمانی جزء موارد الزامی برای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود. برای زندگی و کار در یک کشور اروپایی نیاز به مهارت زبان است تا مهاجر بتواند با دیگران در محل کار و زندگی ارتباط برقرار کند. افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند، داشتن حداقل مدرک B1 الزامی است.

از لحاظ اقتصاد، آلمان بزرگ‌ترین کشور اروپایی محسوب می‌شود. این کشور از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در سراسر جهان برخوردار است و فرصت‌های شغلی بسیار زیادی را ارائه می‌دهد. طبق قانون کار، کارمند روزانه 8 ساعت کار می‌کند. این کشور مرخصی استعلاجی با حقوق (حداکثر تا 6 هفته)، مرخصی عادی با حقوق و مرخصی پدر شدن را ارائه می‌دهد. همچنین هرگونه اضافه کاری توسط کارفرما پرداخت می‌شود.

 

شرایط -دریافت-جاب-آفر-آلمان-بدون-مدرک-زبان
شرایط  دریافت جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان

شرایط  دریافت جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان

جمعیت آلمان در حال پیر شدن است؛ به همین دلیل به نیروی جوان فعال در مشاغل تخصصی و غیر تخصصی نیاز دارد. آلمان در سال‌های گذشته با آسان‌تر کردن شرایط اخذ ویزای کار آلمان، اقدام به جذب نیروهای کاری از کشورهای مختلف جهان کرده است. با برداشتن سد دارا بودن مدرک زبان در بعضی از رشته‌ها، توانسته است افراد بیشتری را برای اقدام به اخذ ویزای کاری ترغیب نماید.

ویزای کار آلمان معمولا از طریق دو روش اعطا می‌شود: ویزای جاب آفر آلمان که به این صورت است که شما باید از یک کارفرمای آلمانی قرارداد کاری داشته باشید. این روش نیاز به مدرک تحصیلی و سابقه شغل مرتبط دارد.
در صورتی که به مدرک زبان احتیاج نباشد؛ در قراداد شما ذکر می شود.

نوع دوم ویزای جاب سیکر آلمان است که یک ویزای 6 ماهه می‌باشد که در این مدت می‌توانید در آلمان ساکن شوید و برای یافتن شغل مرتبط با تحصیلات و سابقه خود تلاش کنید. در این روش هم می‌توانید بدون داشتن مدرک زبان، پیشنهاد کار دریافت کنید و برای دریافت ویزا اقدام نمایید.
سایر شرایط دریافت ویزای کار آلمان مانند داشتن مدرک تحصیلی، داشتن شغل مرتبط و ارائه تمکن مالی ضروری است.

مشاغلی-که-امکان-دریافت-جاب-آفر-آلمان-بدون-مدرک-زبان-را-دارند
مشاغلی که امکان دریافت جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان را دارند

مشاغلی که امکان دریافت جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان را دارند

جوشکاری

نقاشی

بنایی

نجاری

لوله کشی

تاسیسات

برق

آرماتور بند

نگهبان

 

هزینه-ویزای-کار-آلمان
هزینه ویزای کار آلمان

هزینه ویزای کار آلمان

برای بررسی درخواست شما جهت دریافت ویزای کار آلمان باید مبلغی را به سفارت این کشور پرداخت کنید. هزینه ویزای کار آلمان 75 یورو است که این مبلغ را باید در روز مصاحبه به همراه داشته باشید و در سفارت پرداخت کنید. این مبلغ تنها برای بررسی درخواست شما است و هزینه‌های جانبی دیگری نیز دارید. مدارک باید به زبان آلمانی ترجمه شوند که برای شما هزینه دارد. همچنین باید پیش از مراجعه به سفارت، محلی را برای اقامت در آلمان اجاره کرده باشید یا اتاقی در یک هتل رزرو کرده باشید. علاوه بر این باید بیمه مسافرتی با پوشش 30 هزار یورو داشته باشید.

جدا از این هزینه‌های جانبی باید هزینه یک سال زندگی در آلمان را نیز در حساب بانکی خود داشته باشید. این مبلغ 5،118 است که باید در حساب بانکی خود در ایران داشته باشید و هنگام سفر به آلمان، در حساب بانکی که در این کشور باز می‌کنید قرار دهید.

شرایط میزان هزینه
ویزای کار آلمان 75 یورو
بیمه مسافرتی پوشش 30 هزار یورو
هزینه 6 ماه زندگی 5،118  یورو
هزینه‌های جانبی ترجمه مدارک و رزرو هتل
نحوه-یافتن-جاب-آفر-آلمان-بدون-مدرک-زبان
نحوه یافتن جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان

نحوه یافتن جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان

در ارتباط با مشاغل انگلیسی در آلمان بایستی ذکر شود که در جدول زیر، لیستی از وبسایت‌های انگلیسی‌ زبان جهت کمک به افراد به منظور یافتن مشاغلی که به مدرک آلمانی نیاز ندارند، ارائه شده است:

 

Make It In Germany
Englishjobs.de

Angel.co (startups)
German Tech Jobs

The Local Jobs

Germany Startup Jobs

Jobs in Germany

Berlin Startup Jobs

JobMesh

Munich Startup Jobs

Jooble

Frankfurt Startup Jobs

Honeypot (developer-focused)

startuplist

Imagine (for software dev

Arbeitnow

Europe Language Jobs

همچنین شما بایستی از یک پروفایل قوی در LinkedIn نیز بهره‌مند باشید. شرکت‌های معتبر در ارتباط با مشاغل مورد نظر خود در این سایت اطلاع‌رسانی کرده و شما می‌توانید به طور مستقیم برای این مشاغل درخواست دهید. برای مثال، به عنوان یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار می‌توانید از طریق LinkedIn، پیشنهادهای شغلی زیادی را دریافت کنید. سایت‌های مشابه دیگر برای این منظور شامل Monster، Stepstone و Indeed می‌باشند. شما می‌توانید جهت محدودسازی جستجو برای یافتن مشاغل انگلیسی در آلمان، از کلمه “English” در جستجوی خود استفاده کنید.

در بسیاری از موارد، اشخاص از طریق ارتباطات و توصیه دیگر افراد موفق به یافتن جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان  می‌شوند. پیشنهاد از جانب دوستان برای موقعیت‌های شغلی، باعث افزایش احتمال یافتن جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان می‌شود.

متاسفانه افراد در آلمان به سادگی به دیگر اشخاص خصوصا به افراد خارجی اعتماد نمی‌کنند به همین منظور تیم همکاران ما با برخورداری از سال‌ها تجربه در بازار کار آلمان و ارتباط با کارفرمایان، شبکه وسیعی از ارتباطات موثر با دیگر کارفرمایان و موسسه‌های کاریابی ایجاد کرده است.

ما بسیار مفتخریم که به دانشجویان بین‌المللی و کارگران ماهر جهت یافتن شغل مورد نظر در آلمان و آغاز زندگی مستقل یاری برسانیم.  هم‌اکنون می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و در این مورد کسب اطلاع کنید.

تمکن مالی برای جاب آفر آلمان

داشتن تمکن مالی، یکی دیگر از شروط لازم برای دریافت جاب آفر می باشد و افراد باید ثابت کنند که توانایی کافی برای پوشش هزینه‌های اقامت خود در آلمان را دارند. مبلغ مورد نیار برای یک ماه اقامت در این کشور 853 یورو در ماه می باشد.

 

 

سخن پایانی

با اتکا بر اراده و تلاش مشترک، شرکت مهاجرتی هما به عنوان یک شریان اصلی در فرآیند جذب نیروهای جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان، به دنبال ایجاد فرصت‌هایی است که به همت و استعداد افراد بیشترین ارزش را بخشیده و از طریق آنها، یک محیط کاری پویا و توسعه‌بخش را در دسترس قرار دهد. ما معتقدیم که هر فرد، با توجه به توانمندی‌ها و مهارت‌هایش، می‌تواند به عنوان یک قهرمان در مسیر موفقیت و رشد شغلی در کشورهای دیگر، به خصوص آلمان، شناخته شود. از همکاری شما در این سفر مهم سپاسگزاریم و امیدواریم که با هم، برای دست‌یابی به اهداف مشترک و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی افراد بیشتری کمک کنیم.

 

homaic.com
مرکز مهاجرتی هما

تماس با کارشناسان هما:
02191010246

09921066205

09362552218

09360616519

 

 

 

تگ ها : تمکن مالی برای جاب آفر آلمان #جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان #مشاغلی که امکان دریافت جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان را دارند #نحوه یافتن جاب آفر آلمان بدون مدرک زبان #هزینه ویزای کار آلمان

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

فهرست مطالب

فرصت های جدید

محل اسکان – دو وعده غذای گرم
مدت زمان انجام پروسه ۳ تا ۴ ماه
پایه حقوق دریافتی ۷۵۰۰ ریال قطر – تقریبا ۱۲۰ میلیون تومان
هر ۴ ماه ۱۵ روز مرخصی با بلیط رفت و برگشت به ایران

دریافتی ماهانه۴۰۰ تا ۵۵۰ ریال عمان
ماهانه تقریبا ۸۳ میلیون تومان
محل اسکان – خانواده از ابتدا همراه – بیمه
مدت زمان انجام‌پروسه ۳ تا ۴ ماه 
دسترسی به‌ بازار کار جهانی

فشرده و ترمیک
مرداد ۱۴۰۳
ویژه شاغلین
با هدیه ۱۰۰ هزار تومانی