apple-icon-114x114
آزمون TIL و نکات مهم و ضروری این آزمون

آزمون TIL و نکات مهم و ضروری این آزمون

آزمون تیل که مخفف عبارت test in laib است مخصوص متقاضیانی است که قصد تحصیل در رشته‌های معماری و مهندسی در دانشگاه پلی تکنیک تورین را دارند و صرفا برای این دسته از افراد برگزار می ‌شود.

در این بخش قرار است تا در مورد آزمون TIL که برای ورود به دانشگاه پلی‌تکنیک تورین می‌باشد اطلاعات کامل و ضروری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، پس برای آشنایی بیشتر با این آزمون در این مطلب با موسسه آموزشی و مهاجرتی هما همراه باشید:

معرفی آزمون TIL

همان‌طور که گفتیم آزمون TIL یا Test in Laib، آزمون ورودی دانشگاه پلی‌تکنیک تورین (Politecnico di Torino) است که برای رشته‌های مهندسی و معماری برگزار می‌شود. اگر شما قصد تحصیل در مقطع کارشناسی در این رشته‌ها و این دانشگاه را دارید، شرکت در این آزمون الزامی است.

این آزمون در گذشته به صورت حضوری برگزار می‌شد اما در سال‌های اخیر و با توجه به شیوع کرونا، آزمون به صورت آنلاین هم برگزار می‌شود. در حال حاضر  و در سال ۲۰۲۲ هزینه آزمون TIL برای هر شرکت‌کننده ۵۰ یورو است که باید در زمان ثبت‌نام این مبلغ را پرداخت کنید.

آموزن TIL شامل چه بخش‌هایی است؟

این آزمون در مدت زمان ۹۰ دقیقه برگزار می‌شود و شامل ۴۲ سوال است که این سوالات برای سنجش دانش شما در رشته علوم پایه و همچنین مهارت شما در درک مطلب و استدلال منطقی است.

دسته‌بندی سوالات آزمون TIL به‌صورت زیر است:

  • سوالات ریاضی
  • سوالات فیزیک
  • مسائل و سوالات درک مطلب
  • سوالات استدلال منطقی

سخن پایانی

در این بخش در مورد آزمون تیل و نکات مهم در مورد آن صحبت کردیم. در نظر داشته باشید که اگر قصد تحصیل در ایتالیا و در دانشگاه تورین را دارید، می‌توانید در این آزمون شرکت کرده و به عنوان معیاری برای قبولی در دانشگاه از آن استفاده کنید.

برای شرکت دراین آزمون و دریافت مدرک قبولی کافی است تا با مشاورین و کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و از خدمات تضمینی موسسه آموزشی و مهاجرتی هما بهره‌مند شوید. این خدمات عبارتند از:

  • ثبت‌نام در کلیه آزمون‌های خاص
  • گذراندن توام با موفقیت دوره‌ها
  • قبولی تضمینی
  • دریافت مدرک با بالاترین امتیاز

 

در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما دراتباط باشید. شما می توانید از طریق راه‌های ارتباطی در پایین همین صفحه با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. موسسه آموزشی و مهاجرتی هما متشکل از کارشناسان و مشاورین مجرب آماده پاسخ‌گویی به تمامی سوالات شما در این زمینه می‌باشد.

آزمون های toefel GRE  TIL G mat Tol C ielts dolingo

آزمون آیمت ایتالیا

اگر قصد تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در کشور ایتالیا را دارید، باید در آزمون آیمت (IMAT) شرکت کنید. آزمون آیمت ایتالیا، راه ورود به دانشگاه‌های پزشکی این کشور است. در این بخش، با آزمون آیمت ایتالیا آشنا می‌شویم و راهنمایی کاملی را برای داوطلبان ارائه می‌دهیم.

آزمون تومر در ترکیه و هر آنچه باید در مورد این آزمون بدانید

آزمون‌های تومر (TOMER) در ترکیه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مراحل در پیشرفت تحصیلات تخصصی یا حرفه‌ای در این کشور می‌باشد. برای آمادگی و قبولی در این آزمون با کارشناسان حرفه‌ای موسسه آموزشی و مهاجرتی هما تماس حاصل فرمایید.

آزمون آیلتس و نکات مهم و ضروری که باید بدانید.

آزمون آیلتس (IELTS) یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی در جهان است که برای سنجش مهارت زبان انگلیسی غیر بومی در چهار مهارت گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرصت های جدید

محل اسکان – دو وعده غذای گرم
مدت زمان انجام پروسه ۳ تا ۴ ماه
پایه حقوق دریافتی ۷۵۰۰ ریال قطر – تقریبا ۱۲۰ میلیون تومان
هر ۴ ماه ۱۵ روز مرخصی با بلیط رفت و برگشت به ایران

دریافتی ماهانه۴۰۰ تا ۵۵۰ ریال عمان
ماهانه تقریبا ۸۳ میلیون تومان
محل اسکان – خانواده از ابتدا همراه – بیمه
مدت زمان انجام‌پروسه ۳ تا ۴ ماه 
دسترسی به‌ بازار کار جهانی

فشرده و ترمیک
مرداد ۱۴۰۳
ویژه شاغلین
با هدیه ۱۰۰ هزار تومانی