apple-icon-114x114

مشاوره تحصیلی و تخصصی

ارائه برنامه ریزی آموزشی برای تمام مقاطع تحصیلی توسط اساتید و مشاوران مجرب و متخصص
مشاوره تحصیلی و تخصصی

مشاور تحصیلی در مراحل اخذ پذیرش تحصیلی و حتی بعد از آن نقش مهمی دارد و می‌تواند به شما کمک کند تا در مورد مدارس و دانشگاه‌های مختلف، اطلاعات داشته باشید و از شرایط ورود به آن‌ها، آگاهی داشته باشید. یکی از کارهایی که شما می‌توانید برای به‌دست آوردن یک نتیجه‌ی بهتر جهت گرفتن ویزای تحصیلی پیش بگیرید کمک گرفتن از مشاوران تحصیلی است. موسسه آموزشی و مهاجرتی هما با کادری حرفه ای و مجرب و سال‌ها تجربه همیشه در کنار شما خواهد بود. در این مطلب با تیم هما همراه باشید. 

مشاوره تحصیلی، کلید موفقیت شما برای گرفتن پذیرش

مشاور می‌تواند شما را راهنمایی کند که چگونه برای اخذ پذیرش تحصیلی آماده شوید. این شامل راهنمایی در مورد مهارت‌های ضروری، برنامه‌ریزی زمانی و ارائه مدارک و رزومه مناسب است. همچنین، می‌تواند به شما کمک کند تا مدارس و دانشگاه‌های مناسب را پیدا کنید و از شرایط و محدودیت‌های ورود به آن‌ها مطلع شوید.

در طی این پروسه، مشاور تحصیلی در این زمینه شما را راهنمایی خواهد کرد که چگونه با روابط عمومی خوب، با مسئولین آموزشی مختلف ارتباط برقرار کنید و به تقویت روابط خود با آن‌ها بپردازید. در روند اخذ پذیرش تحصیلی، مهمترین مرحله‌، مشاوره است که بهترین راه را برای رسیدن به اهداف تحصیلی و شغلی در اختیار شما قرار می‌دهد.

نقش مشاوره تحصیلی در پیشبرد اهداف شما

مشاوره تحصیلی به شما کمک می‌کند تا راه‌های بهبود و ارتقای تحصیلات خود را درک کنید و بهترین تصمیم را در مورد تحصیلات خود بگیرید. در تیم هما، شما می‌توانید با مشاورین تحصیلی حرفه‌ای و با تجربه در تمام مقاطع در ارتباط باشید و در زمینه‌های مختلف از آن‌ها کمک بگیرید. مشاور تحصیلی تیم هما، با شما درباره‌ی تمام جنبه‌های تحصیلی صحبت می‌کند، از جمله مقاطع تحصیلی مختلف، رشته‌های تحصیلی، دانشگاه‌ها و مدارس، و همچنین بررسی نیازها و هدف‌های شما.

خدمات موسسه آموزشی و مهاجرتی هما از مشاوره تا قبولی

البته این تمام ماجرا نیست و ما خدمات زیر را نیز به شما ارائه خواهیم داد:

کمک به بهبود برنامه‌ریزی

تیم هما با ارائه اطلاعات مفید و کاربردی به شما کمک می‌کند تا بهترین برنامه‌ریزی را برای تحصیلات خود داشته باشید و به بهترین شکل ممکن در مورد مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی، دانشگاه و مدرسه، برنامه درسی و … تصمیم‌گیری کنید.

کمک به کشف استعداد

در این فرآیند با شناخت بهتر استعدادهایتان، به شما کمک می‌کنیم که بهترین رشته‌ها و مقاطع تحصیلی را بر اساس توانایی‌های خود انتخاب کنید.

شفاف‌سازی گزینه‌های شغلی

در اکثر موارد، هدف از تحصیل، رسیدن به یک شغل خوب و استقلال مالی است. مشاوره تخصصی می‌تواند به شما کمک کند تا به حرفه‌ای بپردازید که برای شما مناسب است و اسقلال مالی و منزلت اجتماعی در بر دارد.

ارتقای مهارت‌ها

متخصصان تیم هما به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های لازم برای رسیدن به اهداف تحصیلی و حرفه‌ای خود را تقویت کنید. با کمک مشاور، می‌توانید برنامه‌های آموزشی و کارآموزی مناسب را پیدا کنید و به رشد مهارت‌های خود بپردازید.

کمک به پیدا کردن راه‌های تامین هزینه‌های تحصیلی:

یکی از چالش های تحصیل در خارج از کشور، هزینه‌های آن است. ما در موسسه هما، شما را راهنمایی می‌کنیم که چگونه هزینه‌های تحصیلی خود را تامین کنید. این ممکن است شامل پیدا کردن منابع مالی، بورس‌های تحصیلی و دیگر فرصت‌های مالی باشد.

کمک به پیشگیری از اختلالات تحصیلی

با مشاوره تخصصی موسسه هما و ارئه برنامه‌ریزی تحصیلی، اختلالات تحصیلی مانند عدم تمرکز و توجه، تحلیل ناپذیری، نداشتن انگیزه و نارضایتی از خود را نخواهید داشت. 

ارائه برنامه تحصیلی روزانه

و به عنوان آخرین نکته باید گفت مشاور تحصیلی می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه تحصیلی روزانه مناسب داشته باشید. این برنامه می‌تواند شامل زمان‌بندی درسی، تعیین اولویت‌ها، مدیریت زمان و هدف‌گذاری باشد. مشاور تحصیلی با بررسی مهارت‌های شما، ترجیحات، نیازها و هدف‌های تحصیلی و شغلی شما می‌تواند شما را راهنمایی کند که چگونه برنامه‌ریزی روزانه خود را تنظیم کنید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا به دستاوردهای تحصیلی خود برسید و بهترین نتیجه را از تحصیلات خود بگیرید. با این حال، برنامه تحصیلی روزانه باید با توجه به شخصیت، توانایی‌ها و نیازهای شما تنظیم شود و همیشه قابل تغییر است.

سخن پایانی

مشاوره تحصیلی به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات را در مورد تحصیلات خود بگیرید و به هدف‌های تحصیلی و شغلی خود برسید. توصیه می‌شود که قبل از هرگونه اقدامی برای ادامه تحصیل، با یک مشاور تحصیلی ملاقات کنید. ما در موسسه آموزشی و مهاجرتی هما آماده‌ی ارائه مشاوره تحصیلی به شما در تمام مقاطع هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مسیر تحصیلی شما را پر از موفقیت رقم بزنیم. مشاوره در مجموعه به متدهای اختصاصی از جمله طرح مشاوره و آموزش به روش پوشین، طرح همیار محور و سایر طرح‌‌های کارآمد انجام می‌شود. از طریق راه های ارتباطی در پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید. 

منبع 

خدمات هما

اخذ وقت سفارت

وقت سفارت، یک مرحله مهم در فرآیند سفر به کشورهای خارجی است. اخذ وقت سفارت از کشورهای آلمان، ایتالیا و آمریکا، پروسه‌ای حساس است. گاها به دلیل پر بودن وقت‌ها ممکن است شما به راحتی نتوانید این روند را پیش ببرید. کارشناسان موسسه آموزشی و مهاجرتی هما با سال‌ها تجربه درخشان در زمینه اخذ وقت سفارت‌‌های آلمان، ایتالیا و آمریکا می‌توانند شما را در این مسیر یاری کنند.

فرصت های جدید

محل اسکان – دو وعده غذای گرم
مدت زمان انجام پروسه ۳ تا ۴ ماه
پایه حقوق دریافتی ۷۵۰۰ ریال قطر – تقریبا ۱۲۰ میلیون تومان
هر ۴ ماه ۱۵ روز مرخصی با بلیط رفت و برگشت به ایران

دریافتی ماهانه۴۰۰ تا ۵۵۰ ریال عمان
ماهانه تقریبا ۸۳ میلیون تومان
محل اسکان – خانواده از ابتدا همراه – بیمه
مدت زمان انجام‌پروسه ۳ تا ۴ ماه 
دسترسی به‌ بازار کار جهانی

فشرده و ترمیک
مرداد ۱۴۰۳
ویژه شاغلین
با هدیه ۱۰۰ هزار تومانی