apple-icon-114x114

دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک((NSU)

رنک بالایی دارد 170 به همین دلیل آموزش های سخت گیرانه ای دارد.این دانشگاه با آمریکا در ارتباط است. مورد تایید وزارت بهداشت ایران ،برد کالیفرنیا وآنوبین آلمان است.

افرادی که قصد تحصیل در کشور روسیه را دارند، احتمالا نام دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک (NSU) را شنیده باشند. دانشگاهی برتر با امکانات آموزشی فوق‌العاده در کشور روسیه که در زمینه‌ی پزشکی مشغول به فعالیت است.

در این مقاله قرار است تا در مورد دانشگاه دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک و شرایط تحصیل در آن صحبت کنیم. بنابراین اگر شما نیز دوست دارید تا در این باره بدانید، تا انتهای مطلب با موسسه آموزشی و مهاجرتی هما  همراه باشید.

معرفی دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک (NSU)

دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک (NSU) یکی از برترین دانشگاه‌های روسیه واقع در شهر نووسیبیرسک است. این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های پیشرو در زمینه علمی و آموزش و همچنین پزشکی است.

تاریخچه NSU به سال 1958 برمی‌گردد و امروزه شاهد این موضوع هستیم که این دانشگاه توانسته تا روز به روز به موفقیت بیشتری دست پیدا کند و امروزه  دانشگاه NSU به عنوان یکی از اعضای موسسه‌های آکادمی علوم روسیه شناخته می‌شود.

 شرط ورود به دانشگاه نووسیبیرسک

قبل از این که به سراغ بررسی شرایط تحصیل در این دانشگاه برویم، باید گفت که دانشگاه NSU رنک بالایی دارد و جزو 170 دانشگاه برتر جهان است! به همین دلیل آموزش‌های سخت گیرانه‌ای دارد. همچنین این دانشگاه با آمریکا در ارتباط است و مورد تایید وزارت بهداشت ایران، برد کالیفرنیا و آنوبین آلمان است به همین دلیل مدرکی که از این دانشگاه کسب می‌کنید که تمام کشورها ارزش و اعتبار علمی بالایی دارد.

برای ورود به این دانشگاه، شرایط و نیازمندی‌های خاصی وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1.  انتخاب رشته: برای ورود به NSU، شما باید ابتدا رشته مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  2. آزمون ورودی: برای ورود به NSU، باید آزمون ورودی دانشگاه (University Entrance Exam) را با موفقیت گذرانده و  رتبه برتر را به دست آورید. این آزمون معمولاً شامل سوالات عمومی و تخصصی درباره رشته تحصیلی انتخابی شما است.

3.ارائه مدرک زبان: باید در نظر داشته باشید که سه سال اول تحصیل در این دانشگاه به زبان انگلیسی و سه سال دوم به زبان روسی انجام می‌شود. زبان روسی جز دروس           دانشگاهی بوده و طی سه سال آموزش داده می‌شود. پش نیاز است تا شما به زبان روسی تا سطح A2 و زبان انگلیسی مسلط باشید. همچنین شما در پایان دوره تحصیل         مدرکی معادل آیلتس 7 یا 8 درریافت می‌کنید.

4.شرکت در مصاحبه: در بعضی موارد، دانشگاه ممکن است مصاحبه‌ای با شما برگزار کند تا ارزیابی دقیق‌تری از مهارت‌ها و توانمندی‌های شما بدست آورند. شما با تحصیل در          این دانشگاه و پس از اتمام این دوران به راحتی می‌توانید در آمریکا یا آلمان کار پیدا کنید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که در روسیه رشته‌های پزشکی از سال اول تحصیل کارورزی دارند و باید هم‌زمان با تحصیل این دوره را نیز بگذرانید.

چه رشته‌هایی در دانشگاه NSU تدریس می‌شود؟

در حال حاضر این دانشگاه دارای بیش از 25 دانشکده و مؤسسه است که در آن‌ها برنامه‌های تحصیلی در حوزه‌های مختلف علمی مانند علوم طبیعی، ریاضیات، فیزیک، شیمی، علوم زمین، علوم اجتماعی، مهندسی، اقتصاد و هنر ارائه داده می‌شود. اما رشته‌های پزشکی در این دانشگاه محبوبیت بیشتری دارند.

دانشگاه NSU چه امکاناتی تحصیلی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد؟

این دانشگاه فرصت تبادل دانشجویی و همکاری با دانشگاه‌ها و مؤسسات بین‌المللی، برای دانشجویان فراهم می‌کند تا بتوانند در یک محیط بین‌المللی تحصیل کنند و تجربه‌های جدیدی را به دست آورند.

همچنین دانشجویان می‌توانند در دوره‌های آموزشی بین‌المللی، کنفرانس‌ها و سمینارهای بین‌المللی شرکت کنند.

علاوه بر آموزش و تحقیقات، NSU فضایی برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی فراهم می‌کند. دانشجویان می‌توانند در انجمن‌ها، باشگاه‌ها و فعالیت‌های دانشجویی شرکت کنند و زندگی دانشجویی پویا و چندجانبه‌ای را تجربه کنند.

دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک (NSU) به عنوان یکی از مراکز برتر آموزشی و تحقیقاتی پزشکی در روسیه، به دانشجویان فرصت‌های بیشتری را برای یادگیری، تحقیقات و توسعه فردی و حرفه‌ای فراهم می‌کند.

سخن پایانی

در این بخش سعی کردیم تا خیلی ساده اما کاربردی در مورد دانشگاه نووسیبیرسک روسیه صحبت کنیم. اگر شما قصد تحصیل در کشور روسیه را دارید، احتمالا این دانشگاه یکی از بهترین مقاصد تحصیلی برای شما خواهد بود. اگر هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی برای گرفتن پذیرش یا شرایط تحصیل در این کشور را دارید، تنها کافی است تا با موسسه آموزشی و مهاجرتی هما در ارتباط باشید.

 

هما بهترین انتخاب برای موفقیت

انتخاب بهترین دانشگاه ،
بهترین رشته
براساس داشته ها و توانمندی های شما

apple-icon-114x114
دیگر دانشگاه های همین کشور​
apple-icon-114x114
دانشگاه های دیگر کشور ها​

فرصت های جدید

محل اسکان – دو وعده غذای گرم
مدت زمان انجام پروسه ۳ تا ۴ ماه
پایه حقوق دریافتی ۷۵۰۰ ریال قطر – تقریبا ۱۲۰ میلیون تومان
هر ۴ ماه ۱۵ روز مرخصی با بلیط رفت و برگشت به ایران

دریافتی ماهانه۴۰۰ تا ۵۵۰ ریال عمان
ماهانه تقریبا ۸۳ میلیون تومان
محل اسکان – خانواده از ابتدا همراه – بیمه
مدت زمان انجام‌پروسه ۳ تا ۴ ماه 
دسترسی به‌ بازار کار جهانی

فشرده و ترمیک
مرداد ۱۴۰۳
ویژه شاغلین
با هدیه ۱۰۰ هزار تومانی