apple-icon-114x114

دانشگاه ملی سن پترزبورگ روسیه

ین دانشگاه فقط به زبان روسی تدریس دارد و از آموزش های سخت گیرانه ای برخوردار است.فاقد آزمون ورودی است مدارک دیپلم، انگیزه نامه وپادفک از ملزومات ثبت نام است.البته پس از بارگذاری و مصاحبه .از شرایط قبولی این دانشگاه داشتن مدرک A2 زبان روسی است.

کشور روسیه یکی از بهترین کشورها برای افرادی است که قصد مهاجرت تحصیلی دارند و می خواهند قدم در مسیر پر موفقیتی بگذارند. این کشور دانشگاه‌های فوق‌العاده با امکانات آموزشی بالایی دارد و یکی از این دانشگاه‌ها، دانشگاه ملی سن پترزبورگ یا همان دانشگاه سنت پترزبورگ است که در این مقاله قرار است به معرفی آن و شرایط تحصیل در این دانشگاه بپردازیم. پس تا انتهای مطلب با موسسه آموزشی و مهاجرتی هما در این مقاله همراه باشید.

معرفی دانشگاه سن پترزبورگ، دانشگاه محبوب روسیه

دانشگاه سن پترزبورگ یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین دانشگاه‌های روسیه است. این دانشگاه در سال 1724 تأسیس شد و به مدت بیش از ۳۰۰ سال در حال فعالیت است.

دانشگاه ملی سن پترزبورگ یکی از مراکز برتر آموزش عالی و تحصیل در روسیه محسوب می‌شود و برخی از رشته‌های تحصیلی معروف و پرطرفدار در زمینه‌های علوم انسانی، علوم پایه و مهندسی، و هنر را ارائه می‌دهد. این دانشگاه دارای بیش از ۳۰۰ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

چه رشته‌هایی در دانشگاه سن پترزبورگ تدریس می‌شود؟

از جمله رشته‌های آموزشی معروف در دانشگاه ملی سن پترزبورگ می‌توان به رشته‌های مهندسی، علوم ریاضی، فیزیک، شیمی، روانشناسی، اقتصاد، فلسفه، هنرهای زیبا و ادبیات اشاره کرد. همچنین، دانشگاه ملی سن پترزبورگ دارای محیط تحصیلی پویا و مناسب برای دانشجویان است و از نظر تجهیزات آموزشی و تحقیقاتی می‌توانند به بهترین منابع و امکانات دسترسی داشته باشند.

همچنین باید اضافه کرد که دانشجویان دانشگاه ملی سن پترزبورگ می‌توانند در برنامه‌هایی مانند کارگاه‌های بین‌المللی، سمینارها و کنفرانس‌های بین‌المللی شرکت کنند و با همکاری با سایر دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی، فرصت‌هایی برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی در سطح جهانی را داشته باشند.

شرط ورود به دانشگاه ملی سن پترزبورگ

برای ورود به دانشگاه ملی سن پترزبورگ و گرفتن پذیرش از این دانشگاه شما باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید و برخی از مدارک را ارائه دهید که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

به عنوان نکته باید اضافه کرد که یکی از بهترین مزیت‌های برای تحصیل در دانشگاه سن پترزبورک این است که نیازی نیست تا شما در آزمون ورودی دانشگاه شرکت کنید اما باید بدانید که بعد از انتخاب و گرفتن پذیرش از این دانشگاه، با آموزش سخت گیرانه‌ای رو به رو خواهید بود، بنابراین نیاز است تا تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دهید.

1.ارائه مدرک زبان: برای گرفتن پذیرش از این دانشگاه لازم است تا شما مدرک زبان در سطح A2 روسی را داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که آموزش در این دانشگاه تنها به زبان روسی است.

2.تکمیل مدارک و ارائه مدارک ثبت‌نام: پس از قبولی در رشته دلخواه، باید مدارک مورد نیاز را که شامل دیپلم، انگیزه نامه و پادفک است را تکمیل کرده و به دانشگاه ارائه دهید.

3.پرداخت شهریه: پس از تکمیل مدارک، باید شهریه را به دانشگاه پرداخت کنید. میزان شهریه بسته به رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و وضعیت شما (داوطلب داخلی یا خارجی) متفاوت است.

4.ثبت‌نام و شروع تحصیلات: پس از پرداخت شهریه و تأیید مدارک، شما به عنوان یک دانشجوی رسمی در دانشگاه ملی سن پترزبورگ ثبت‌نام خواهید شد و می‌توانید تحصیلات خود را در این دانشگاه آغاز کنید.

سخن پایانی

با توجه امکانات مختلف و سیستم آموزشی فوق‌العاده‌ای که در دانشگاه ملی سن پترزبورگ ارائه می‌شود، این دانشگاه جذابیت‌های فراوانی برای دانشجویان بین‌المللی دارد. فضای آموزشی پویا، کادر اساتید مجرب و دارای تجربه، منابع و تجهیزات تحقیقاتی بالا و محیط فرهنگی و تاریخی شهر سن پترزبورگ، به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا در یک محیط دانشگاهی استثنایی و الهام‌بخش تحصیل کنند.

اگر شما نیز قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید، مجموعه آموزشی هما در تمام این مراحل در کنار شماست و با بهترین آموزش‌ها شما را برای قبولی در دانشگاه آماده خواهد کرد.

هما بهترین انتخاب برای موفقیت

انتخاب بهترین دانشگاه ،
بهترین رشته
براساس داشته ها و توانمندی های شما

apple-icon-114x114
دیگر دانشگاه های همین کشور​
apple-icon-114x114
دانشگاه های دیگر کشور ها​

فرصت های جدید

محل اسکان – دو وعده غذای گرم
مدت زمان انجام پروسه ۳ تا ۴ ماه
پایه حقوق دریافتی ۷۵۰۰ ریال قطر – تقریبا ۱۲۰ میلیون تومان
هر ۴ ماه ۱۵ روز مرخصی با بلیط رفت و برگشت به ایران

دریافتی ماهانه۴۰۰ تا ۵۵۰ ریال عمان
ماهانه تقریبا ۸۳ میلیون تومان
محل اسکان – خانواده از ابتدا همراه – بیمه
مدت زمان انجام‌پروسه ۳ تا ۴ ماه 
دسترسی به‌ بازار کار جهانی

فشرده و ترمیک
مرداد ۱۴۰۳
ویژه شاغلین
با هدیه ۱۰۰ هزار تومانی